luni, 30 martie 2015

Prin tine

Ma-ntorc bolnav cu fata care stele,
Ma dau luminii lunii imprumut,
Dar pe deasupra gandurilor mele
Acelasi gong de noapte a batut.

La capatul privirilor prin lotusi,
La capatul luminilor prin cer
Te regasesc infiripata, totusi,
Din marea fierbinteala si din ger.

Si orisicat m-as departa de tine,
Povara amintirii e mai grea.
Sa ma arunc in Univers - imi vine,
Dar ma scufunda-n aer, umbra TA.

Mi-as cumpara, fugind pe desalate,
Cu oasele ostatice oricui,
Macar atat : un pic de lIBERTATE,
Dar, pentru mine - libertate...NU-I !

EU nu traiesc de fapt, decat prin TINE.
EU nu mai sunt de multa vreme...EU
Si-mi este rau si cand iti este bine
Si numai TU decizi destinul meu.

Spinarea ca un terci mi se-ncovoaie
Si toti ceilalti mi-apar ca bieti nebuni,
Atarn de tine ca un miel de oaie
Prin umbrele lunaticei pasuni.

Nu-ti cer nimic, imi stiu prea bine firea
Si simt ca nu te pot instraina
Si-acum, cand mi-a ramas numai iubirea
Eu NU te chem : ci-ti spun : RAMAI ASA !

Imi rasucesc privirea printre astre,
Spinarea se pravale la pamant
Si ca pe vremea armoniei noastre
Cand ma gandesc la tine...SIMT CA SUNT !

Printre greseli aproape ordinare
Dispar din calendar fara motiv,
Mereu te voi trada pentru oricare
Ca sa te pot IUBI DEFINITIV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu