marți, 15 aprilie 2014

Habar n-ai tu

Ne-am cunoscut odată, întâmplător,
Și mâna tu mi-ai strâns-o încetişor.
Mi-ai spus distrat, îmi pare bine,
Așa cum i-ai fi spus oricui.
Am căutat să te-ntâlnesc cât mai des,
Am vrut să mă-nţelegi, dar n-ai înţeles.
Atunci mi-am ferecat iubirea

Și n-am mai spus-o nimănui.
Habar n-ai tu,
Cum te alint în gândul meu
Şi cum mă mint, mă mint mereu,
Că mă iubești şi tu.


De dragul tău în visuri cum mă pierd,
Cum te dezmierd,

Habar n-ai tu!
În viaţa ta,
Vei întâlni iubiri de-o zi,
Amor nebun sau bogăţii,
De toate poţi găsi.
Dar dragoste curată ca a mea
Nu vei găsi în viaţa ta.

Când eu cu gândurile mele
Covor de visuri îţi urzesc,
Tu calci nepăsător pe ele
Și-n loc să plâng, eu îţi zâmbesc!

Habar n-ai tu,
Că am să mor de-atâta dor
Și într-o zi voi odihni sub taina florilor,
Că am să duc cu mine în mormânt

Tot ce-a fost bun, habar n-ai tu...

composed by Ion Vasilescu, lyrics by Eugen Mirea, singer Maria Tanase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu